Działanie "Niebieskiej Linii" w dobie pandemii
Konsultacje "Niebieskiej Linii" w dobie COVID-19
Pogotowie prowadzi bezpłatny, całodobowy telefon dla osób doznających przemocy domowej i świadków przemocy- 800-120-002.
Poradnia Telefoniczna
Poradnia Telefoniczna działa zgodnie z harmonogramem, a więc 7 dni w tygodniu w godzinach 12.00 - 18.00 pod nr tel. 22 668 70 00.
Infolinia przeznaczona jest dla wszystkich osób pokrzywdzonych przestępstwem, w tym ze szczególnym uwzględnieniem osób doświadczających przemocy w rodzinie oraz jej świadków.
Dyżury pełnią tu przeszkoleni specjaliści: psycholodzy i prawnicy.
Działalność Poradni dofinansowana jest ze środków kampanii Avon kontra Przemoc.
Poradnia Mailowa
Zachęcamy również do kontaktu z Poradnią Mailową, która prowadzona jest pod adresem poradnia@niebieskalinia.pl, niebieskalinia@niebieskalinia.info
Porad mailowych udzielają pracownicy oraz współpracownicy Pogotowia „Niebieska Linia” przeszkoleni oraz doświadczeni w udzielaniu porad oraz pomocy w sytuacji przemocy w rodzinie.
Pytania o szczegółowe zagadnienia prawne prosimy kierować do zespołu prawnego. Adres prawnej poradni mailowej to: prawnicy@niebieskalinia.pl.
Działalność Poradni dofinansowana jest ze środków kampanii Avon kontra Przemoc.
Ponadto w poniedziałki w godzinach 13.00-15.00 moznas skonsultować się z psychologiem korzystając z komunikatora Skype (pogotowie.niebieska.linia).
Z pomocy z wykorzystaniem Skype moga korzystać także osoby posługujące się jezykiem migowym.
Zdalne konsultacje
Konsultanci "Niebieskiej Linii' są dostępni zdalnie - osoby zainteresowane taką formą wsparcia proszone są o kontakt pod numerem (22) 824 25 01.
Zachęcamy do kontaktu!